Wednesday, January 14, 2009

Bayangkan...

  1. Bayangkan semua penghuni dunia dapat hidup aman damai?
  2. Bayangkan semua penghuni dunia dapat berkongsi kuasa?
  3. Bayangkan semua penghuni dunia dapat lari dari kemiskinan?
  4. Bayangkan semua penghuni dunia dapat hidup dengan tenang?
  5. Bayangkan semua penghuni dunia dapat gaji macam Arlong?
  6. Bayangkan semua penghuni dunia dapat beli kereta macam Si Hamid?
  7. Bayangkan semua penghuni dunia dapat beli Nenek Kebayan macam Eddy?
Kalau semua ni jadi... aku rasa semua orang dalam dunia tak akan pandang lagi Superbike Si Cohong. Paling-paling pun, semua orang ada duit lebih nak buat derma dan sedekah. Jadi, barang sesiapa baca entry ni dan dia rasa dia hidup selesa, cukup makan pakai dan ada duit lebih, boleh la klik kat SINI.

PS:- kalau takde duit lebih pun takpe. Kasi superbike sebijik pun boleh!

3 comments:

cohong gym said...

hahahahah siut. Mana bole kasi superbike? aku nak naik apa nanti?

HERMZZ said...

Naik Angin pun buleh.. Kalau tak, naik minyak pun jadi la...

cohong gym said...

hahahahhhaha aku nak naik superbike gak